Generelle vilkår

Behandling af personlige oplysninger

Polhus AB, orgnr. 556624-0296, e-mail: info@polarhus.dk, er ansvarlig for alle de personlige oplysninger, som kunden oplyser til Polhus AB. Oplysningerne anvendes til at vi kan fuldende vores opgave for dig, for eksempel at levere din bestilling, markedsføringsaktiviteter og dit unikke tilbud. For at vi kan dette, kan det være nødvendigt at samkøre dine oplysninger med andre registre, og sende dem til andre virksomheder i Polhus AB og til vores samarbejdspartnere. Vi dokumenterer også den kommunikation, vi har med dig, med det formål at give dig en bedre service

Som kunde har du efter en skriftlig anmodning ret til at få oplyst, hvilke personlige oplysninger, vi har registreret om dig, og hvad de bruges til. Du har også ret til at bede om at få forkerte oplysninger om dig fjernet eller rettet. Du kan også til enhver tid trække dit samtykke til at få et tilbud og anden markedsføring tilbage.

Persondataansvarlig - hvis opgave det er at sørge for, at de personlige oplysninger behandles korrekt - hos Polhus AB er Anton Troedson, anton@polarhus.dk.

Når du bestiller en vare, som bliver sendt direkte til dig fra en tredjepart, vil Polhus fremsende de nødvendige oplysninger til de berørte parter for at fuldende bestillingen.

Når du anvender chatten kan personlige oplysninger, som f.eks. telefonnummer, for- og efternavn, adresse, e-mail, IP-nummer, som du selv oplyser, gemmes med det formål at kunne søge i historikken fra tidligere chatsessioner.

Hvis du som kunde vælger at e-maile til Polhus, vil din e-mailadresse samt e-mailhistorikken blive gemt med det formål nemmere at kunne følge op og svare på en sag.

Ingen oplysninger vil blive solgt til tredjeparter.

Vi anvender også tjenester fra tredjeparter, og de anvender i visse tilfælde cookies. Blandt andet samarbejder vi med de følgende virksomheder for at forbedre vores markedsføring: Criteo og Google.

Du kan vælge ikke at acceptere cookies fra tredjeparter ved at følge nogle af disse links:

http://www.youronlinechoices.com/se/dina-val

http://www.networkadvertising.org/choices

Generelt om behandlingen af personlige oplysninger 

Al behandling af personlige oplysninger finder sted i henhold til databeskyttelsesforordningen. Polhus AB er ansvarlig for databehandlingen.

Vi gemmer kun personlige oplysninger, så længe som det anses for at være nødvendigt, derefter slettes de. Hvis oplysningerne vurderes for at være ufuldstændige, fejlagtige eller irrelevante, har du ret til at anmode om, at de bliver rettet eller slettet.

Du kan anmode om en udskrift af, hvilke oplysninger, vi har registreret om dig. For at anmode om et registerudskrift eller om at få rettet oplysninger, sender du en skriftlig, underskrevet anmodning til:

Polhus AB

Amiralsgatan 20

211 55 Malmø

Betaling

Følgende betalingsmuligheder er mulige:


Betaling med kort

Du registrerer dine kortoplysninger på en sikker side, og derefter debiteres beløbet på dit kort. Hele transaktionen finder sted over en krypteret forbindelse, og den er meget sikker. Så snart bestillingen er klar, sender vi dine varer.

Forskudsbetaling via faktura

Der sendes en fakturer til din e-mailadresse, når du har registreret din ordre. Du indbetalinger pengene, nøjagtigt som du betaler dine andre regninger. Når pengene er løbet ind på vores konto, sender vi dine varer.

Kontakt os på info@polarhus.dk for flere oplysninger.

Forbrugerloven

Vi følger forbrugerloven, og følgende gældende lovgivning: Distance- og købeloven, Internethandel, postordre- og telefonsalg reguleres i distance- og købeloven. (Distanceaftale = sædvanlige distanceaftale, når du handler via Internet. For sådanne aftaler gælder distance- og købeloven).

De vigtigste dele i loven for dig som forbruger er fortrydelsesretten, og de oplysninger, du har ret til at få. Forbrugerloven gælder kun for privatpersoner. 

Fortrydelsesretten

Når du køber en vare eller en tjeneste på afstand eller ved hjemmesalg, har du i henhold til loven ret til at fortryde købet inden for 14 dage, når du handler i Sverige.

Fortrydelsesretten er kun gældende for privatpersoner, og fortrydelsesretten gælder ikke for virksomhedskøb.

Informationen

Ved hjemmesalg vil du også få dels en blanket, som du kan anvende, hvis du fortryder købet, dels en informationsforordning. Den skal blandt andet indeholde oplysninger om fortrydelsesretten, samt adresse og telefonnummer for rette vedkommende, du skal henvende dig til, hvis du fortryder.

Returfragten

Ved distanceaftale: Hvis du fortryder købet, skal du selv betale returfragten.

Levering 

Hos Polhus tilbyder vi altid fri fragt. Normalt kan leveringen straks finde sted fra vores lager. Leveringen planlægges i løbet af 10 arbejdsdage, hvis varen er på lager.

Ved levering til øer uden fastlandsforbindelse, løber der fragtomkostninger på. Du vil få anvist den ekstra omkostning, efter du har udført bestillingen. 

Garanti

Polhus AB er ansvarlig for alle eventuelle fejl eller skader, so bliver opdaget i forbindelse med, at hytten pakkes ud. De beskadigede dele erstattes med nye uden omkostninger. Mugskader, som kan opstår som følge af en forkert opbevaring hos kunden eller efter byggesættet er blevet monteret, dækkes ikke af garantien. Følgeomkostninger, som opstår som følge af, at en del er beskadiget, forkert eller mangler, erstattes ikke.

Der er et antal forskellige varianter af huset. Tegningerne på hjemmesiden gælder generelt, men vi forbeholder os ret til ændringer. Positionsangivelserne kan variere mellem forskellige produktioner. Den rigtige tegning til lige netop dit hus medfølger, når du får hytten leveret. Du må kun rette dig efter de medfølgende tegninger.

Bemærk at det er yderst vigtigt at gemme den rapport, som følger med leveringen. Rapporten angiver produktionsdatoen samt navne på pakkepersonalet, som har udført kvalitetskontrollen. Ved en eventuel reklamation eller komplettering er oplysningerne på forsendelsespapirerne, så de rette dele kan identificeres!

Læs venligst nedenunder, hvad du skal gøre ved en eventuel reklamation!

Reklamation

Vores produkter produceret af kvalitetssorteret træ, som leveres af Nordens førende savværker. Før de forlader fabrikken, kontrolleres alle pakkerne med hensyn til kvalitet og indhold. Trods dette kan det nogle gange forekomme, at en kunde ikke er tilfreds og har anledning til at klage over produktet. Det er vigtigt, at vi omgående kan afhjælpe skaden. En reklamation vil blive behandlet professionelt, og er en garanti for din tilfredshed, så du gerne vil handle med os igen. For at vi kan hjælpe dig hurtigst muligt, er det vigtigt, at vi får alle de nødvendige oplysninger, så vi ved, hvilken del, det drejer sig om. Nedenfor kan du se, hvordan rapporten, som pakkes med huset, ser ud. Vi vil gerne have information om pakkedatoen, det løbende pakkenummer, og hvilke personer, som har pakket huset. 

Fejl og skader skal dokumenteres med fotografier

De følgende oplysninger er også nødvendige

Årsag til reklamationen, f.eks. To dele var beskadigede

Købsdatoen for produktet, f.eks. 22.04.2006

Købsstedet, f.eks. Polhus Vallentuna

Produktets navn, f.eks. Pw3330/45

Delens nummer, f.eks. Pos 12

Antal, f.eks. 2 af 22 er beskadigede

For at kunne komme i kontakt med dig, vil vi desuden gerne vide

Navn:

Fuldstændig adresse:

Telefonnummer i dagtiden:

E-mailadresse:

Send oplysningerne til reklamation@polarhus.dk